"Ой мен ойын"
15.01.2019
1435
380
Диярова Айымгул Азаматовна
Тақырыбы: “Ой мен ойын” (Think and play)
Мақсаты:
Білімділік: студенттердің информатика пәніне деген қызығушылықтарын арттыру, танымдық іс - әрекеті мен ақпараттық мәдениетін қалыптастыру;
Дамытушылық: ойлау қабілеттерін дамыту, сөз мәдениетін жетілдіру, шығармашылық ізденістерін арттыру;
Тәрбиелік: өзбілімдерін дамытуға, бір–бірін құрметтеуге, информатика тарихын білуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Сыныптан тыс жұмыс
Сабақтың түрі: ойын сабақ, тапсырмалар, викториналық сұрақтар.
Сабақтың көрнекілігі: презентация, таратпа материал, компьютер.
Барысы (During the classes):
I. Көп сөйлеме
II. Естіп қойма
III. Адасқан әріптер
IV. Сөзжұмбақ
V. Хронология
VI. Полиглот
VII. Қиял әлемі
VIII. Рефлексия
IX. Қорытынды
Hello dear colleagues, students! How are you? Today’s lesson topic review is cool lesson.
Lesson topic “Think and play’’.
Ойынға қатысатын студенттерді ортаға шақырамын. Әрқайсысымыз үстелде тұрған суреттерді алып, қараймыз. Әлеуметтік желілердің, браузерлердің, смартфондардың логотиптері берілген, сол бойынша 3 топқа бөлінеміз.
I. Көп сөйлеме
Ойын шарты: Әр ойыншыға 1 минут уақыт беріледі. Берілген уақыт ішінде ойыншы өз командаластарына ұсынылған сөздерді көрсету керек. Сөйлемейді, тек мимикамен. Тапқан сөзге 10 ұпайдан беріледі.
1-топқа
1) себет, терезе; 2) диск, модем; 3) перне, вирус; 4) радио, сызғыш;
2-топқа
1) тышқан, калькулятор; 2) кітап, сағат; 3) кесте, телефон; 4) музыка, процессор;
3-топқа
1) микрофон, папка; 2) камера, принтер; 3) пернетақта, колонка; 4) формула, сурет;
II. Естіп қойма
Ойын шарты: Ойын дыбыссыз режимде өтеді. Команданың капитаны ешнәрсені естімейді. Қалған ойыншылар белгілі бір сөзді кезектесе отыра ауызша түсіндіреді. Еріннің жыбырлағанына қарап бірінші тапқан ойыншының командасына 10 ұпай беріледі.
(Гугл, пароль, ютуб, форум, логин, слайд, фотошоп, спам, яндекс, кесте, аккаунт, пуск, құжат, файл, дыбыс, ұяшық)
Мақсаты:
Білімділік: студенттердің информатика пәніне деген қызығушылықтарын арттыру, танымдық іс - әрекеті мен ақпараттық мәдениетін қалыптастыру;
Дамытушылық: ойлау қабілеттерін дамыту, сөз мәдениетін жетілдіру, шығармашылық ізденістерін арттыру;
Тәрбиелік: өзбілімдерін дамытуға, бір–бірін құрметтеуге, информатика тарихын білуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Сыныптан тыс жұмыс
Сабақтың түрі: ойын сабақ, тапсырмалар, викториналық сұрақтар.
Сабақтың көрнекілігі: презентация, таратпа материал, компьютер.
Барысы (During the classes):
I. Көп сөйлеме
II. Естіп қойма
III. Адасқан әріптер
IV. Сөзжұмбақ
V. Хронология
VI. Полиглот
VII. Қиял әлемі
VIII. Рефлексия
IX. Қорытынды
Hello dear colleagues, students! How are you? Today’s lesson topic review is cool lesson.
Lesson topic “Think and play’’.
Ойынға қатысатын студенттерді ортаға шақырамын. Әрқайсысымыз үстелде тұрған суреттерді алып, қараймыз. Әлеуметтік желілердің, браузерлердің, смартфондардың логотиптері берілген, сол бойынша 3 топқа бөлінеміз.
I. Көп сөйлеме
Ойын шарты: Әр ойыншыға 1 минут уақыт беріледі. Берілген уақыт ішінде ойыншы өз командаластарына ұсынылған сөздерді көрсету керек. Сөйлемейді, тек мимикамен. Тапқан сөзге 10 ұпайдан беріледі.
1-топқа
1) себет, терезе; 2) диск, модем; 3) перне, вирус; 4) радио, сызғыш;
2-топқа
1) тышқан, калькулятор; 2) кітап, сағат; 3) кесте, телефон; 4) музыка, процессор;
3-топқа
1) микрофон, папка; 2) камера, принтер; 3) пернетақта, колонка; 4) формула, сурет;
II. Естіп қойма
Ойын шарты: Ойын дыбыссыз режимде өтеді. Команданың капитаны ешнәрсені естімейді. Қалған ойыншылар белгілі бір сөзді кезектесе отыра ауызша түсіндіреді. Еріннің жыбырлағанына қарап бірінші тапқан ойыншының командасына 10 ұпай беріледі.
(Гугл, пароль, ютуб, форум, логин, слайд, фотошоп, спам, яндекс, кесте, аккаунт, пуск, құжат, файл, дыбыс, ұяшық)
Никто не решился оставить свой комментарий.
Будь-те первым, поделитесь мнением с остальными.
Будь-те первым, поделитесь мнением с остальными.